Manglende eller defekte klodser
Uanset hvor god kvalitetskontrol fabrikanterne har, så støbes der rigtig mange klodser og det kan ske at der kommer sæt ud i butikkerne hvor der mangler klodser eller der er støbefejl på klodser.
Nogle klodser kan også have defekter så de går i stykker ved normal brug indenfor kort tid.
Så her er hvad du skal gøre såfremt du har mangler/defekte/ødelagte klodser i dit sæt.
Du skal altid bruge dit sætnummer og sidenummer fra vejledningen. Samt et billede af det stepnummer hvor problemet er samt gerne markere hvilken klods det drejer sig om.
F.eks som her:
COBI:
1. Udfyld formular på COBI's hjemmeside (siden er på engelsk *): https://cobi.eu/missing-bricks
Herefter vil COBI sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 6-10 hverdage før du modtager denne.
LEGO®:
1. Du skal selv bestille manglende eller defekte klodser på LEGO´s hjemmeside:
https://www.lego.com/da-dk/service/replacementparts/
SLUBAN:
1. Udfyld formular på Sluban's side(Engelsk *): https://www.sluban.nl/en/pageid/missend-onderdeel
Herefter vil Sluban sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 6-10 hverdage før du modtager denne.
*) Har du problemer med at udfylde formularen på Engelsk, så kontakt os så hjælper vi dig selvfølgelig gerne :-)