Svenska
Din varukorg är tom.

Manglende eller defekte klodser

Uanset hvor god kvalitetskontrol fabrikanterne har så støbes der rigtig mange klodser og det kan ske at der kommer sæt ud i butikkerne hvor der mangler klodser eller der er støbefejl på klodser.

 

Så her er hvad du skal gøre såfremt du har mangler/defekte klodser i dit sæt.

Du skal altid bruge dit sætnummer og et billede af det stepnummer hvor problemet er samt gerne markere hvilken klods det drejer sig om.

F.eks som her:

 

 

COBI:

1. Kontakt COBI via deres hjemmeside (siden er på engelsk), følg guiden på deres side: https://cobi.pl/en/customer-service/missing-blocks/

2. Send en mail til info@webklodser.dk indeholdende ordrenummer, sætnummer, beskrivelse af manglen samt billede. Så kontakter vi COBI.

Herefter vil COBI sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 8 hverdage før du modtager denne.

 

LEGO®:

1. Du skal selv bestille manglende eller defekte klodser på LEGO´s hjemmeside:

https://www.lego.com/da-dk/service/replacementparts/

 

 

SLUBAN:

1. Send en mail til info@webklodser.dk indeholdende ordrenummer, sætnummer, beskrivelse af manglen samt billede. Så kontakter vi Sluban.

Herefter vil Sluban sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 8 hverdage før du modtager denne.