Suchen

Webklodser.dk V/ Tovi ApS CVR:DK38194186 - Mail: info[at]webklodser.dk - Telefon: 21977300 (man-fre 15.00-19.00, Lør 10.00-14.00)

SEK
Deutsch
Alle Kategorien
    Menu Close

    Manglende eller defekte klodser

    Uanset hvor god kvalitetskontrol fabrikanterne har så støbes der rigtig mange klodser og det kan ske at der kommer sæt ud i butikkerne hvor der mangler klodser eller der er støbefejl på klodser.

    Så her er hvad du skal gøre såfremt du har mangler/defekte klodser i dit sæt.

    Du skal altid bruge dit sætnummer og et billede af det stepnummer hvor problemet er samt gerne markere hvilken klods det drejer sig om.

    F.eks som her:

    COBI:

    1. Kontakt COBI via deres hjemmeside (siden er på engelsk), følg guiden på deres side: https://cobi.pl/en/customer-service/missing-blocks/

    2. Send en mail til info@webklodser.dk indeholdende ordrenummer, sætnummer, beskrivelse af manglen samt billede. Så kontakter vi COBI.

    Herefter vil COBI sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 8 hverdage før du modtager denne.

    SLUBAN:

    1. Send en mail til info@webklodser.dk indeholdende ordrenummer, sætnummer, beskrivelse af manglen samt billede. Så kontakter vi Sluban.

    Herefter vil Sluban sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 8 hverdage før du modtager denne.