Webklodser.dk V/ Tovi ApS CVR:DK38194186 - Mail: info[at]webklodser.dk - Telefon: 21977300 (man-fre 15.00-19.00, Lør 10.00-14.00)
Uanset hvor god kvalitetskontrol fabrikanterne har så støbes der rigtig mange klodser og det kan ske at der kommer sæt ud i butikkerne hvor der mangler klodser eller der er støbefejl på klodser.
Så her er hvad du skal gøre såfremt du har mangler/defekte klodser i dit sæt.
Du skal altid bruge dit sætnummer og et billede af det stepnummer hvor problemet er samt gerne markere hvilken klods det drejer sig om.
F.eks som her:
COBI:
1. Kontakt COBI via deres hjemmeside (siden er på engelsk), følg guiden på deres side: https://cobi.pl/en/customer-service/missing-blocks/
2. Send en mail til info@webklodser.dk indeholdende ordrenummer, sætnummer, beskrivelse af manglen samt billede. Så kontakter vi COBI. Dette forlænger leveringstiden med 1-2 dage i forhold til punkt 1.
Herefter vil COBI sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 7-9 hverdage før du modtager denne.
SLUBAN:
1. Send en mail til info@webklodser.dk indeholdende ordrenummer, sætnummer, beskrivelse af manglen samt billede. Så kontakter vi Sluban.
Herefter vil Sluban sende manglen til dig direkte. Forvent ca. 8 hverdage før du modtager denne.